Openingstijden na de vakantie

Gepubliceerd op: 24 augustus 2023 09:00

De Bibliotheek is binnenkort grotendeels geopend volgens reguliere openingstijden. Ook Prismare gaat weer open!

Het einde van de vakantie komt dichterbij. We hopen je gauw weer te zien in onze bibliotheken. Dit gaat er binnenkort veranderen aan de openingstijden:

• Bibliotheek Centrale blijft in verband met personele krapte dit jaar op zondag gesloten.
  • Bibliotheek Prismare gaat na lange afwezigheid weer open! Vanaf maandag 4 september kun je vijf dagen per week bij ons terecht. Lees meer
  • Bibliotheek Glanerbrug is vanaf maandag 4 september ook weer op zaterdag geopend. We zijn dan zes dagen per week open.
  • Bibliotheek Twekkelerveld gaat vanaf maandag 28 augustus weer open. Je kunt vijf dagen per week bij ons terecht volgens de normale openingstijden.
  • Bibliotheek Stadsveld gaat vanaf maandag 4 september weer open. Je kunt vijf dagen per week bij ons terecht volgens de normale openingstijden.

Bibliotheek Zuid behield tijdens de zomer de normale openingstijden en is zes dagen per week geopend.

Zondagen dicht in 2023

De Bibliotheek Enschede Centrale blijft de rest van 2023 gesloten op zondag. Deze maatregelen nemen we niet graag, maar zijn het gevolg van personele krapte. We doen ons best om een oplossing te vinden! Onze excuses voor het ongemak.

Verbeterplan Bibliotheek Twekkelerveld

De Bibliotheek blijft in de wijk Twekkelerveld. Vanaf maandag 28 augustus zijn we geopend volgens de openingstijden die je van ons gewend bent. Ondertussen werken we aan een verbeterplan voor de Bibliotheek Twekkelerveld. We hopen je hier binnenkort meer over te kunnen vertellen.