Gewijzigde (service)tijden

Gepubliceerd op: 26 september 2023 13:00

Vanaf 1 oktober 2023 passen we de service- en openingstijden aan. Met de nieuwe tijden staan we voor je klaar op de drukste momenten.

Gewijzigde openingstijden

Vrijdagavond gesloten

• We zien dat het op vrijdagavond meestal rustig in de Bibliotheek Enschede Centrale. Daarom sluiten we vanaf 1 oktober op vrijdagavond om 18.00 uur.

Herfstvakantierooster Prismare & Stadsveld (23 t/m 30 oktober)

• Bibliotheek Stadsveld zit in een school. Daarom zijn we tijdens de herfstvakantie gesloten. De uitleentermijn van geleende boeken in Stadsveld schuiven een week op.
  • Bibliotheek Prismare is ruim geopend dankzij de wijkvoorziening. In de herfstvakantie zijn we op werkdagen om 17.00 uur dicht.

Gesloten vanwege studiedag

• Op vrijdag 27 oktober zijn alle vestigingen van de Bibliotheek Enschede gesloten vanwege een studiedag. De uitleentermijn schuift een dag op.

Gewijzigde servicetijden

Nieuwe servicetijden van Bibliotheek Enschede Centrale

• Op maandag t/m vrijdag zijn we van 11.00 tot 16.00 uur aanwezig voor vragen.
  • Op zaterdag is er de hele dag service.

Waarom selfservice?

In sommige vestigingen werken we met serviceuren. Buiten die uren is de Bibliotheek gewoon geopend. Je kunt dan zelfstandig boeken lenen en terugbrengen. Zo houden we tijd over voor de andere taken van de Bibliotheek. Denk bijvoorbeeld aan de samenwerking met scholen en het activiteitenprogramma.

In Bibliotheek Enschede Centrale zijn er tijdens selfservice altijd vrijwilligers aanwezig. Zij helpen je graag op weg, maar kunnen niet met alle vragen helpen. In de serviceuren staan onze medewerkers voor je klaar.

Bekijk de actuele openings- en servicetijden

Bedankt voor je begrip

Vorige maand berichten we al over de zondagsluiting. We kunnen ons voorstellen dat de gewijzigde tijden even wennen zijn. En dat het soms vervelend is dat je niet direct geholpen wordt tijdens selfservice. We doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bedankt voor je begrip!

Heb je een idee of wil je iets kwijt? Laat het gerust weten. Jouw feedback is waardevol voor ons.

Laat een berichtje achter