Zoek het maar uit!

Gepubliceerd op: 22 februari 2023 16:42

De culturele organisaties in Enschede hebben al hun activiteiten en theatervoorstellingen voor je op een rijtje gezet.

Samen met het Wilminktheater en Muziekcentrum Enschede, Theater Sonnevanck, Concordia, De Museumfabriek, Tetem, Kaliber, Theatermakerij Enschede en Metropool laten wij zien waar je allemaal uit kunt kiezen. Superhandig, want zo zie je direct wat er de komende tijd allemaal te zien is - én voor wie. Of je nu 2 of 12 jaar bent, een workshop of een andere activiteit zoekt, voor iedereen zit er wel iets bij.

Je vindt het volledige aanbod overzichtelijk op Uit in Enschede.

Daarnaast ontwikkelen wij een aantal keer per jaar een activiteitenboekje. Deze is verspreid op alle basisscholen in Enschede. Wil je het boekje voor de periode februari t/m juni 2023 digitaal bekijken? Klik dan op onderstaande knop.

Download hier het activiteitenboekje 2023