Kinderboekenweek 2022: ‘Gi-ga groen!’

Gepubliceerd op: 8 september 2022 11:57

Dit jaar staat de Kinderboekenweek (5 t/m 16 oktober) in het teken van de natuur met het motto 'Gi-Ga-Groen!' Ontdek de natuur in de Bibliotheek Enschede. Tijdens de Kinderboekenweek ga je mee op avontuur om al het moois van de natuur te zien en te ontdekken wat jij kan doen om de natuur te helpen.

In bomen klimmen, diersporen zoeken in het bos, een hut bouwen of vogels spotten en een moestuintje maken in je eigen tuin. De natuur is overal om ons heen. Buiten is er van alles te ontdekken en te doen.
Er zijn heel veel boeken die kinderen helpen een echte natuurheld te worden. Leer over bijzondere dierenweetjes in informatieve boeken, dompel je onder in spannende verhalen over woeste buitenavonturen of verwonder je over prachtige natuurillustraties in prentenboeken.

Op zoek naar iets leuks én leerzaams voor je kind?

Kom dan naar de Bibliotheek Enschede tijdens de Kinderboekenweek. De Bibliotheek heeft ook dit jaar weer de allerleukste voorstellingen geboekt. Je kijkt je ogen uit! Of je nu vier jaar oud bent of twaalf; de natuur blijft je verbazen.

Bekroonde boeken

Getipte en bekroonde boeken