Feest bij de Muziekbank!

Gepubliceerd op: 7 juni 2024 09:27

Muziekliefhebbers opgelet: de Muziekbank is vernieuwd! En dat vieren we op 8 juni. Maak kennis met deze muzikale schatkamer.

Bij de Muziekbank geniet je van muziek, leen je muziek, ontmoet je gelijkgestemden en kan je gratis deelnemen aan intieme muzikale activiteiten.

De Muziekbank zit op de eerste verdieping van de Bibliotheek Enschede Centrale. Als je lid bent van de Bibliotheek, mag je er gratis cd's lenen. Er staan meer dan 100.000 cd's én andere media!

Feestelijke opening op zaterdag 8 juni

De afgelopen maanden hebben de vrijwilligers van de Muziekbank de ruimte omgetoverd tot een fijne, uitnodigende plek. En dat wordt gevierd op 8 juni met optredens en andere leuke activiteiten. Kom je ook?

Programma (11.00 - 16.00 uur)

• 11:00 Opening door Nathalie Baartman en openingshandeling door de echtgenote van oud-voorzitter Hero Zuidema
  • 12:00 Wopit-Band (Pop)
  • 12:45 DJ Niek Profijt
  • 13:30 Jasper Slaghuis (Singer-Songwriter)
  • 14:15 Marcel le Blanc/Bert van Veen (Wereldmuziek)
  • 15:15 Evode and Friends (Wereldmuziek)

Doorlopend

• CD/LP-verkoop
  • Speurtocht voor kinderen in het Muzieklabyrint
  • Film en tentoonstelling over historie Muziekbank
  • Tussen Kunst en Kitsch Muziek: laat je bijzondere LP of CD taxeren
  • Eigen muziekinstrument maken
  • Muziekquiz (prijs: een nieuwe cd of lp naar keuze)

Hopelijk tot zaterdag (of een andere keer) bij de Muziekbank!