Boek cadeau vanaf 1 november

Gepubliceerd op: 26 oktober 2023 11:19

Wij delen uit! Vanaf 1 november liggen er grote stapels van het boek ‘Sonny Boy’ klaar in de zes vestigingen in Enschede: een cadeautje voor leden en bezoekers.

In november is het Heel Nederland Leest. Lezers uit het hele land over hetzelfde boek: Sonny Boy van Annejet van der Zijl. Toen deze in 2004 uitkwam, was het meteen een enorm succes en werd het verfilmd en bewerkt tot een theatervoorstelling.

Vanaf 1 november is het boek gratis af te halen bij de Bibliotheek (op = op!).
Bekijk de campagnepagina met alle informatie over Heel Nederland Leest, of lees verder.

Activiteiten tijdens Heel Nederland Leest

Praat, luister en kijk mee over Sonny Boy
Ontdek hoe leuk het is om over boeken te praten tijdens de pop-up leesclub van Senia op maandag 27 november (15.00 uur). De film Sonny Boy is ’s avonds te zien bij Concordia. Enschedeër Max Nods (zoon van Sonny Boy) verzorgt de inleiding bij de film.

Een duik in het verleden met Saskia Goldschmidt
Net als Annejet van der Zijl duikt Saskia Goldschmidt in het verleden voor haar boeken. In de gratis lezing op dinsdagavond 28 november vertelt Saskia over haar nieuwste boek 'Kukuruznik': de historie van moedige, vliegende vrouwen in de tweede wereldoorlog. Ze gaat ook in op haar andere boeken en hoe ze tot stand kwamen. Daarbij gebruikt ze muziek, foto's, filmfragmenten en haar theaterachtergrond.

Lid worden

Niet uitgelezen na Sonny Boy? Of ga je liever voor een spannende thriller, streekroman of zelfhulpboek? Lid worden van de Bibliotheek kan voor €4,50 per maand of €6,00 voor een boetevrij abonnement.

Direct online inschrijven

Meer lezen van Annejet van der Zijl?

Bekijk de campagnepagina 'Heel Nederland Leest'