BiebPanel: Wat brengt jouw bij de Bibliotheek?

Gepubliceerd op: 21 maart 2023 11:55

De tijd dat alleen leden de Bibliotheek bezochten om boeken te lenen is voorbij. Bezoekers zijn een steeds belangrijkere doelgroep van de Bibliotheek. Op welke manier maken deze bezoekers gebruik van de Bibliotheek? En wat kan de Bibliotheek doen om het bibliotheekbezoek nóg leuker te maken? Om onze dienstverlening steeds meer te verbeteren en op onze klanten af te stemmen doen wij onderzoek naar de wensen en behoeften van bibliotheekbezoekers.

Jouw mening telt! Vind je het leuk om je betrokkenheid te tonen en interessant om met ons te mee te denken? Meedoen is eenvoudig door onze online vragenlijst in te vullen. Het kost je 5 minuten van je tijd en het wordt door ons zeer gewaardeerd! Onder de deelnemers worden 3 cadeaubonnen t.w.v. € 100,00 en 10 cadeaubonnen t.w.v. € 15,00 verloot.

Wie zoeken we?

Ben je ouder dan 16 jaar en geen lid van de Bibliotheek, maar maak je wel gebruik van de Bibliotheek? Dan ben je welkom om mee te doen.

Meedoen?

Ga naar biebonderzoek.mwm2.nl en vul de online vragenlijst in. Alle antwoorden worden anoniem verwerkt.
Meedoen kan tot en met 7 mei 2023.