Altijd al eens model willen zijn in een fotoshoot? Wij zijn op zoek naar jou.

Gepubliceerd op: 16 februari 2024 14:46

Samen met stichting Digisterker organiseren wij op dinsdag 5 maart een leuke fotoshoot voor de cursussen Digisterker en Digivitaler!

Deze foto's zullen landelijk ingezet worden voor lesmateriaal en promotie. Deze cursussen zijn bedoeld om mensen digitaal vaardiger te maken, zodat ze zelfstandig bezig kunnen met de digitale overheid of de digitale zorg.

De fotoshoot zal plaatsvinden in de Bibliotheek Enschede Centrale en zal starten rond 09.30 uur.

Wij zijn op zoek naar:

• 5 enthousiaste mensen die het leuk vinden om om op de foto te gaan en zichzelf wel willen terug zien op brochures en posters van Digisterker en DigiVitaler
  • Leeftijd: Tussen de 30 en 80 jaar.

Wat krijg je van ons:

• Wij zorgen voor een lekkere lunch en natuurlijk koffie en thee.
  • Als bedankje krijg je een cadeaubon te waarde van €25,-.

Ervaring is niet nodig en je hoeft écht niet de knapste persoon van Enschede te zijn! Wij worden er blij van als jij het leuk vindt om mee te doen!

Vind je het leuk om ons te helpen en op de foto te komen? Stuur dan een e-mail naar h.nauta@bibliotheekenschede.nl met jouw naam, telefoonnummer, leeftijd en een foto van jou!

Zien wij jou straks stralen op onze promotiematerialen? ✨