Bibliotheek Prismare is geopend!

Gepubliceerd op: 18 september 2023 13:54

Groep 3 van de Roombeekschool opende vandaag samen met wethouder Arjan Kampman de gloednieuwe bibliotheek in wijkvoorziening Prismare.

De kinderen speurden de bieb af naar twee gouden boeken en mochten ook direct boeken lenen voor in de klas. De Roombeekschool is vanaf dit schooljaar begonnen met het educatieve programma de Bibliotheek op school. Ze hebben nu hun eigen schoolbieb en werken volgens een leesplan structureel aan leesplezier.

Openingsfeest Prismare op 23 september

Benieuwd naar de Bibliotheek Prismare? Kom dan naar het grote openingsfeest op zaterdag 23 september.

De Bibliotheek Enschede organiseert samen met de partners van de wijkvoorziening allerlei activiteiten voor jong en oud. Van 11.00 tot 16.00 uur is er muziek, theater, maakworkshops, knutselen, voorlezen, lasergamen en lekker eten en drinken. Stichting Historische SociĆ«teit Enschede-Lonneker houdt een geschiedenisquiz en er zijn nog meer activiteiten. De toegang is gratis.