Prismare gaat weer open!

Gepubliceerd op: 30 mei 2023 15:18

Leuk nieuws! De Bibliotheek Prismare gaat binnenkort weer open. Op dit moment zijn we druk bezig met de verbouwing.

De centrale hal van wijkvoorziening Prismare krijgt een make-over, met een nieuwe vloer en een andere inrichting. Er komt een gezellige leestafel en ook kom je hier een deel van onze collectie tegen. De Bibliotheek is straks op de begane grond.

Het wordt een knusse jeugdbibliotheek met een aantrekkelijk gepresenteerde collectie voor de kinderen uit de wijk. Materialen uit de andere vestigingen, zoals de collectie voor volwassenen, kunnen gratis gereserveerd worden via de website. We zetten ze dan klaar in Bibliotheek Enschede Prismare. Ook zijn we van plan om activiteiten te organiseren. Daarover later meer.

Boeken voor volwassenen reserveer je gratis en zetten we voor je klaar in Prismare.

Tot halverwege de zomer wordt er hard gewerkt aan een vernieuwd Prismare. Ben je benieuwd hoe het gaat worden? Bekijk dan alvast de impressies of loop eens binnen!

Open vanaf september

Na de zomervakantie gaat de Bibliotheek open. Alvast voor in de agenda: zaterdag 23 september is het Burendag en houden we de feestelijke opening, samen met de andere partners van Prismare. Je bent van harte uitgenodigd.

We kijken er naar uit om je weer te zien in de Bibliotheek Enschede Prismare!

Om alvast een indruk te krijgen...